Dagje keukenhof

Vandaag is alweer de laatste Keukenhof dag van dit jaar. Of in ieder geval van de tulpen periode. Uiteraard is er deze zomer nog zomer keukenhof maar daar staat het natuurlijk niet om bekend.

Afgelopen week gingen wij onverwacht toch nog even kijken.  De meeste bloemen hadden hun beste tijd gehad. Maar toch nog een paar leuke foto’s kunnen maken. Mijn camera had ik niet mee, en met 3 kinderen bij mij ook niet echt veel tijd voor compositie.  Dus snelle sfeerfoto’s met mijn telefoon.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

En terwijl ik en de meiden vooral lol beleefde aan het op de foto zetten van de nog mooie bloemen. .. leefde mannetje zich het liefste uit in de waterplas in een van de kassen 😍

image

Plaats een reactie